top of page

Gayrimenkul ve Dijital Pazarlama

Günümüzde gayrimenkul danışmanları/emlakçılar emlak alım-satımı, kiralaması gibi işlerle daha yoğun uğraşmakla beraber pek çok çeşitli işlemlere de aracılık etmektedirler.

Gayrimenkul sektöründe dijital pazarlama, özellikle portföyün ve emlak danışmanının tanıtımına olanak tanımasıyla önem kazanır. Emlakçılıkta geleneksel pazarlamayı kullanmakla beraber dijital pazarlamanın avantajlarından da yararlanmak gerekir. Emlakçılıkla uğraşan kişilerin öne çıkması ve gayrimenkul portföylerini sunmaları açısından bazı dijital pazarlama yöntemleri kullanılır. Bunları toparlarsak şöyle bir liste yapabiliriz:

Arama Motoru Reklamcılığı,
  • Sosyal Medya Yönetimi ve Pazarlaması,

  • Sosyal Medya Reklamları Ölçümü,

  • Arama Motoru Optimizasyonu, (SEO)

  • Web Sitesi Yönetimi ve Kullanıcı Deneyimi Tasarımı,

  • İnternet Tabanlı Reklamcılık, (Google Ads)

  • E-Posta Pazarlaması,

  • İçerik Pazarlaması.


Bu noktada bir gayrimenkul danışmanı veya kurum/kuruluşlar müşteri portföylerinin genişlemesi, mevcut satışlarının dijital reklamlar aracılığıyla daha geniş kitlelere ulaşması ve hizmetleriniz daha net ve açık bir şekilde anlatması için Google, Instagram ve Facebook gibi mecraların aktif bir şekilde kullanılması kaçınılmazdır.
 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
Mesafeli Sözleşme Bilgilendirmesi

Mesafeli sözleşme nedir? Satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan...

 
 
 
E-ticaret Stopajı

2024 sonu 2025 başında e-ticaret sektöründeki en büyük sürpriz kuşkusuz %1 stopaj kesintisi oldu. ------------------ Stopaj Nedir?...

 
 
 

Yorumlar


HIZLI TESLİMAT
Hızlı ve Güvenilir Teslimat!

GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
Güvenli Ödeme Altyapısı

ORJİNAL ÜRÜN GARANTİSİ
Adınıza Faturalı Orijinal Ürün

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Memnuniyetiniz, Önceliğimizdir

bottom of page