Gayrimenkul ve Dijital Pazarlama
- Serhan Çiçek

- 8 May
- 1 dakikada okunur
Günümüzde gayrimenkul danışmanları/emlakçılar emlak alım-satımı, kiralaması gibi işlerle daha yoğun uğraşmakla beraber pek çok çeşitli işlemlere de aracılık etmektedirler.
Gayrimenkul sektöründe dijital pazarlama, özellikle portföyün ve emlak danışmanının tanıtımına olanak tanımasıyla önem kazanır. Emlakçılıkta geleneksel pazarlamayı kullanmakla beraber dijital pazarlamanın avantajlarından da yararlanmak gerekir. Emlakçılıkla uğraşan kişilerin öne çıkması ve gayrimenkul portföylerini sunmaları açısından bazı dijital pazarlama yöntemleri kullanılır. Bunları toparlarsak şöyle bir liste yapabiliriz:
Arama Motoru Reklamcılığı,
Sosyal Medya Yönetimi ve Pazarlaması,
Sosyal Medya Reklamları Ölçümü,
Arama Motoru Optimizasyonu, (SEO)
Web Sitesi Yönetimi ve Kullanıcı Deneyimi Tasarımı,
İnternet Tabanlı Reklamcılık, (Google Ads)
E-Posta Pazarlaması,
İçerik Pazarlaması.





Yorumlar