top of page

Yardım Merkezi

  • Ödeme yöntemleriniz nelerdir?
    Tüm siparişlerinizi online kredi kartı/banka kartı, havale-eft yöntemleriyle gerçekleştirebilirsiniz.
  • KKTC ve yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?
    Maalesef şu an yurtdışı ve KKTC bölgesine kargo çıkışı yapılamamaktadır.
  • Teslim aldığım siparişimi hangi şartlarda iade edebilirim?
    İadelerinizi belirlenen yasal mevzuatlara göre gerçekleştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için Cayma ve İade Hakkı koşullarını inceleyiniz.
  • Taksitle sipariş verebilir miyim?
    Tüm siparişleriniz için 12 aya varan taksit seçeneklerini kullanabilirsiniz.
  • Kargo ücreti ödeyecek miyim?
    2000 TL altı siparişleriniz için 150TL + KDV, 2000 TL ve üzeri siparişleriniz ücretsiz kargo ile gönderilmektedir.
  • Siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza mail ve sms olarak kargo takip bağlantısı iletilmektedir. Size iletilen linke tıkladığınızda açılan kargo takip sayfasından kargonuzu takip edebilirsiniz.
  • Siparişim ne zaman teslim edilir?
    Siparişleriniz anlaşmalı kargo şirketlerimiz Aras Kargo ile 1-3 iş günü içerisinde adresinize ulaştırılacaktır.
  • Sipariş durumunu kontrol edebilir miyim?
    Evet. Tüm siparişlerinizi size iletilen kargo takip numarası ile web sitemizdeki Sipariş Takibi alanından 7/24 takip edebilirsiniz.
  • Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilir miyim?
    Evet. Türkiye sınırları içindeki tüm illerden online sipariş verebilirsiniz.
  • Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?
    Paketlerinizi teslim alırken kontrol etmenizi öneriyoruz. Pakette herhangi bir yırtıklık, eziklik, ıslaklık olması halinde kargo yetkilisine eksik/hasarlı teslim tutanağı tutturmanız halinde en kısa sürede yaşadığınız sorun tarafımızdan çözülecektir.
  • Ödeme aşamasında hata alırsam ne yapmalıyım?
    İnternet alışverişlerinde kredi/banka kartı bilgilerinizin (kart numarası, güvenlik kodu, son kullanma tarihi) tam ve eksiksiz olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Ayrıca kredi kartı veya sanal kart limitinizin alışveriş tutarına uygun olmasına ve internet alışverişlerine açık olmasına dikkat ediniz. İlgili kredi kartınızın online ödemeye açık olması gerekmektedir. Yukarıdakiler bilgiler haricinde ödeme hatası almaya devam etmeniz halinde bankanız ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
  • Kurumsal veya toplu siparişlerde nasıl bir yol izleyebilirim?
    Şirket, firma, kurum, kuruluş ve özel toplu siparişleriniz için ‘’İletişim’’ bölümünden form doldurabilir, whatsApp sipariş hattından bize ulaşabilir veya 0(543) 204-7368 nolu telefon numarasından müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
  • Pazar günü teslimat yapıyor musunuz?
    Ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Bu sebeple maalesef Pazar günü teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır. Hafta içi 09:00-18:00 arası Cumartesi günü ise 09:00 – 13:00 arasında kargo firmaları teslimat yapabilmektedir.
  • Teslimat günleriniz nelerdir?
    Tüm siparişleriniz hafta içi 09:00 – 18:00 arası ve Cumartesi günleri saat 09:00 – 12:00 saatleri arasında yapılmaktadır. Resmi tatil ve Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır (Kargo ve kuryelerin çalışma saatlerine göre düzenlenmektedir)
  • Alışverişimi taksitle ödememiştim, iade nasıl yapılır?
    Taksit ile yapılan ödemelerin iade işlemi de yine taksitli olarak yapılmaktadır. Ekstre kesim dönemlerinizde hesabınıza ücret yansıması banka tarafından sağlanmaktadır.
  • Kredi kartı güvenliğini sağlıyor musunuz?
    Kredi kartı bilgileriniz SSL sertifikalı Sanal Pos Sistemi ile birlikte güvenilir bir şekilde doğrudan banka veritabanına girilmektedir, bankadan başka kimse tarafından görülemez.
  • Kredi kartı / banka kartımda biriken ParaPuan, ChipPara ile ödeme yapabilir miyim?
    Kartınızda biriken puanlar ile ödeme alınamamaktadır.
  • Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?
    İnternet bankacılığı kullanıyorsanız kendi hesabınızdan EFT/HAVALE olarak para transferi yapabilirsiniz.
  • Kredi kartı bilgilerim kaydediliyor mu ?
    İnternet sitemiz üzerinden yapacağınız kredi kartı ödemelerinizde kart bilgileriniz sistemimizde kaydedilmemektedir. Masterpass üzerinden kayıtlı bir kartınız varsa onun kullanımı için işlem yapılabilmektedir.
  • Satın almadan önce görmek istiyorum, görerek satın alabileceğimi bir mağazanız / şubeniz var mı?
    Ürünlerimiz online olarak sergilenmektedir. Satın alma işlemi sadece sitemiz üzerinden yapılabilmektedir.
  • Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?
    Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız e-fatura olarak mail adresinize gönderilmektedir.
  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?
    Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değişikliği” alanına tıklayarak yeni bir şifre tanımlayabilirsiniz.
  • Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
    Üye girişi panelinden bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak şifre yenilemesi için işlem yapabilirsiniz.
  • Neden üyelik bilgilerimi tamamlamamı istiyorsunuz?
    Online alışveriş sürecinde sizin de sahip olduğunuz yasal haklarınızın tarafınıza iletilebilmesi için bir mail adresi üzerinden siparişinizi oluşturmanız gerekmektedir. Bu sizin yasal haklarınızı kayıt altına alan mesafeli sözleşmenize erişebilmenizi sağlayan bir yöntemdir.
  • Siparişlerim hesabıma kayıt ediliyor mu?
    Üyelik girişi yaparak verdiğiniz tüm siparişleriniz üyeliğinize kaydedilmektedir. Ayrıca siparişlerinizden kazandığınız puanlar, hediye çekleri yine üyeliğinize kaydedilmektedir.
  • Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
    Tarayıcı ya da uygulama üzerinden sipariş verme aşamasında üyelik zorunlu bir alandır.
bottom of page