top of page

E-ticaret Satışlarımı Nasıl Arttırabilirim?

Bu konuda tahmin edeceğiniz üzere internetten yüzlerce farklı bilgiye, çevrenizden ise binlerce ayrı fikire erişebilirsiniz :) Ancak tek bir gerçek var ki, o da günün sonunda kasanın ne kazandığıdır. Yani asıl hedef ciro yapmak değil, o ürünlerden ne kadar kar elde ettiğinizdir. İşin özüne inecek olursak aslında farkında olmadan herkesin belli başlı satış becerileri mevcut. Fakat bu becerileri sergileyebileceğiniz ortam, lokasyon, dönem ve şartlar buna ne kadar uygun? Zaten en büyük hatalar da bu noktada yapılıyor. Size yukarıda saydığım özelliklere göre bir satış stratejisi lazım. Bu stratejiyi oluşturmak için satacağınızı ürünün özelliklerinden tutun da, fiyat/garanti/iade politikasına kadar aslında tüm süreçler belirleyici oluyor.


Eğer e-ticaret siteniz veya online pazaryeri platformuna koyduğunuz her ürün satılsaydı sanırım bugün herkes zengin olmuştu. Hal böyleyken ihtiyacınız olan stratejiyi belirlemek için bir süreliğine pazar araştırması yapmak, ürünleri takip etmek, avantaj/dezavantajları belirmek, sonuca göre ilgili ürün yada ürünleri satışa sunmak gerektiğini düşünüyoruz.


Tabi ki işin olmazsa olmazı kampanya modüllerini en verimli şekilde kullanmak da satış enstrümanlarından sadece biri..


Gerekli araştırma yapıldı. Analizler belirlendi. Satışı yapılacak ürünler belli. ..ve nihayet ürünü satışa açtınız.


Sırada dijital pazarlama var.


Dijital pazarlama olgusu satış stratejisi belirlemekten çok daha fazla zaman alan, ilgi gerektiren ve pazarın dinamiklerini elinde tutan bir sistemler bütünüdür. Ürünlerinizin google adwords, yandex direct, instagram, facebook vb. platformlarda dijital reklam olarak yayınlanması satışlarınıza ciddi bir ivme kazandıracaktır. Aksi takdirde eldekiyle yetinmek zorundasınız. Günümüzde özellikle sosyal medya kanalında eğer Dünya'da ilk 3 ülke içindeysek, reklam yapmak kaçınılmaz bir hale gelmiştir. Seo optimizasyonu ve arama ağı reklamları e-ticaretin olmazsa olmazıdır. Mutlaka işinde uzman, bütçenizi verimli yönetecek danışmanlarla çalışmanızı tavsiye ederiz. Minimum maliyetlerle maksimum verim almak için ticaretix.com.tr'ye ulaşın..


 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
Mesafeli Sözleşme Bilgilendirmesi

Mesafeli sözleşme nedir? Satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan...

 
 
 
E-ticaret Stopajı

2024 sonu 2025 başında e-ticaret sektöründeki en büyük sürpriz kuşkusuz %1 stopaj kesintisi oldu. ------------------ Stopaj Nedir?...

 
 
 

Yorumlar


HIZLI TESLİMAT
Hızlı ve Güvenilir Teslimat!

GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
Güvenli Ödeme Altyapısı

ORJİNAL ÜRÜN GARANTİSİ
Adınıza Faturalı Orijinal Ürün

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Memnuniyetiniz, Önceliğimizdir

bottom of page